Filteren

Over the glasses

Quick change system

Prijs

€ 0 - € 1005

Aanbieding

Aanbiedingen

Veelgestelde vragen

VERZENDING EN LEVERING

Hoeveel verzendkosten betaal ik bij een online bestelling? 
Bestellingen van meer dan €75,- bezorgen wij gratis in Nederland en België. Voor alle bestellingen onder de €75,- rekenen wij standaard €4,95. Voor verzendingen naar Duitsland,  Frankrijk en andere landen binnen de EU hanteren wij de tarieven van PostNl. Wil je iets buiten de EU laten bezorgen? Neem dan contact met ons op via info@mountwebshop.nl 

Wat is de gemiddelde levertijd bij een online bestelling? 
Als je voor 17 uur iets bij ons besteld dan leveren we je bestelling binnen 2 werkdagen (bezorgdagen: dinsdag t/m zaterdag). Dit geldt alleen voor bezorgadressen in Nederland en België. 

Kan ik producten ook ophalen in jullie winkel in Terneuzen of Rupchen?
Geen zin in verzendkosten of woon je in de buurt? Dan kun je bij je online bestelling aangeven dat je je product(en) liever in de winkel op komt halen. Let op: we hebben twee winkels, neem dus altijd vooraf even contact met ons op, dan controleren we de voorraad in de winkel van je keuze en kom je niet voor niets langs.

Kan ik mijn bestelling volgen via track & trace of ophalen bij een PostNL afhaalpunt? 
Op dit moment is het helaas nog niet mogelijk je verzending te volgen met track en trace of te kiezen voor een PostNL afhaalpunt.

Kan ik mijn bestelling laten leveren op een ander adres dan mijn factuuradres? 
Wil je je bestelling laten leveren op een ander adres dan je factuuradres? Geen probleem, dit kun je tijdens ons online bestelproces gewoon aangeven. Wij leveren niet op postbusadressen.

Leveren jullie ook buiten de EU? 
Op dit moment leveren wij alleen binnen de EUWil je iets buiten de EU laten bezorgen? Neem dan contact met ons op via info@mountwebshop.nl

RUILEN EN RETOURNEREN 

Hoe lang na aankoop mag ik een product ruilen of retourneren?
Je hebt altijd het recht een product dat je besteld hebt via de Mount webshop binnen 14 dagen na bezorging te retourneren of te ruilen. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten en voor producten die je in 1 van onze winkels gekocht hebt.

Wat zijn de voorwaarden om een product te mogen ruilen of retourneren?

  • De producten moeten ongebruikt en ongedragen zijn;
  • De prijs- en informatiekaartjes zijn niet verwijderd;
  • Na 14 dagen komt de koop definitief tot stand en vervalt je recht van retour;
  • Let op: een deel van onze producten mag alleen teruggestuurd, teruggebracht of geruild worden met ongeopende verpakking. Denk hierbij aan bijvoorbeeld wax, zonnebrand of technisch wasmiddel. 

Hoe en naar welk adres stuur ik een product retour?
Stuur het product/de producten zo mogelijk terug in originele verpakking of gebruik een stevige doos. Het retouradres is: Mount Rucphen - Baanvelden 13 - 4715 RH - Rucphen. 
De retourkosten zijn voor je eigen rekening- frankeer het pakket altijd voldoende.
Je kunt je product(en) ook terugbrengen naar één van onze winkels (link naar adressen en openingstijden). 

Wanneer krijg ik mijn geld terug als ik een product retour heb gestuurd?

  • Nadat wij de retour hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging per e-mail en storten wij het geld binnen 5 werkdagen terug op je bankrekening.
  • Heb je binnen 5 werkdagen geen ontvangstbevestiging per e-mail van ons gehad dan hebben wij de retourzending niet ontvangen. Neem dan contact op met de vervoerder.
  • Let op: Bewaar altijd je pakketnummer en/of track & trace nummer tot de retourzending volledig door ons is afgehandeld.

Wat doe ik als mijn bestelde product verkeerd of beschadigd is geleverd?
Als je per ongeluk een verkeerd product of een beschadigd product van ons hebt gekregen dat kun je dit altijd retourneren. Neem in dit geval altijd vooraf contact met ons op. 

Hoe ruil ik een product?
Via een retourzending:
Als je je product wilt ruilen voor een andere kleur of maat of een ander product dan zien we dit als een nieuwe bestelling. Retourneer het product dat je wilt ruilen volgens het hierboven beschreven retourproces en bestel het nieuwe product in onze webshop.
In één van onze winkels:
Je kunt het product ook ruilen in één van onze winkels. Neem in dat geval altijd vooraf contact op met de winkel om te kijken of het product op voorraad is en neem je factuur mee naar de winkel. Eventuele (reis)kosten die je maakt voor het ruilen zijn altijd voor je eigen rekening.

BETAALMOGELIJKHEDEN

Welke betaalmogelijkheden zijn er op jullie online shop?

IDEAL (Nederland)
Bancontact (België)
Overboeking/vooruitbetaling
Visa of Mastercard
Giropay (Duitsland)
Lees meer over de betaalmogelijkheden op www.mountwebshop.nl