Aanbiedingen

Ruilen en retourneren 

Het kan voorkomen dat een product niet goed past, niet lekker zit of niet voldoet aan je verwachtingen. Je hebt altijd het recht een product dat je besteld hebt via de Mount webshop binnen 14 dagen na bezorging te retourneren of te ruilen. Dit geldt ook voor afgeprijsde producten en voor producten die je in 1 van onze winkels gekocht hebt.

Voorwaarden ruilen en retourneren

  • De producten moeten ongebruikt en ongedragen zijn;
  • De prijs- en informatiekaartjes zijn niet verwijderd;
  • Na 14 dagen komt de koop definitief tot stand en vervalt je recht van retour;
  • Let op: een deel van onze producten mag alleen teruggestuurd, teruggebracht of geruild worden met ongeopende verpakking. Denk hierbij aan bijvoorbeeld wax, zonnebrand of technisch wasmiddel.

Retourproces

  • Stuur het product/de producten zo mogelijk terug in originele verpakking of gebruik een stevige doos. Het retouradres is: Mount Rucphen - Baanvelden 13 - 4715 RH - Rucphen
  • De retourkosten zijn voor je eigen rekening- frankeer het pakket altijd voldoende.
  • Je kunt je product(en) ook terugbrengen naar één van onze winkels (link naar adressen en openingstijden).
  • Nadat wij de retour hebben ontvangen, krijg je van ons een bevestiging per e-mail en storten wij het geld binnen 5 werkdagen terug op je bankrekening.
  • Heb je binnen 5 werkdagen geen ontvangstbevestiging per e-mail van ons gehad dan hebben wij de retourzending niet ontvangen. Neem dan contact op met de vervoerder.
  • Let op: Bewaar altijd je pakketnummer en/of track & trace nummer tot de retourzending volledig door ons is afgehandeld.

Verkeerd of beschadigd product ontvangen
Controleer altijd of je het product/de producten onbeschadigd hebt ontvangen. Als je per ongeluk een verkeerd product of een beschadigd product van ons hebt gekregen dat kun je dit altijd retourneren. Neem in dit geval altijd vooraf contact met ons op. 

Klacht over het product
Heb je een klacht over je bestelling? Dat is natuurlijk altijd vervelend. Neem voordat je je product(en) retour stuurt ook in dit geval altijd vooraf contact met ons op.

Ruilen
Als je je product(en) wilt ruilen kan dat op 2 manieren:
1. via een retourzending
2. in één van onze winkels 

1. Als je je product wilt ruilen voor een andere kleur of maat of een ander product dan zien we dit als een nieuwe bestelling. Retourneer het product dat je wilt ruilen volgens het hierboven beschreven retourproces en bestel het nieuwe product in onze webshop.

2. Je kunt het product ook ruilen in één van onze winkels. Neem in dat geval altijd vooraf contact op met de winkel om te kijken of het product op voorraad is en neem je factuur mee naar de winkel. Eventuele (reis)kosten die je maakt voor het ruilen zijn altijd voor je eigen rekening.